我是懶鬼唷xd
好耐都冇打過啦x]
26/4
又取消了t^t
幾時可以一齊去嫁\口/?
搞到都冇咩mond啦tvt
27/4
同mama去左街街*v*
冇咩野好講xd
食左好多野下+v+
28/4
冇返-v-"
病了*
很辛苦的t3333t
幾時先好返呀\口/吼!
不過我睡了很耐唷xd
中東小朋友係咪好羨慕呢xd?
29/4
死啦死啦>0000<
maths好多唔識呀t3333t
我冇返一日姐/ . \
點解會有咁多唔識!?
i want someone to help me>口<!!
28-30/4
好努力地趕我既通識功課*v*
多謝咁多位有幫我做問卷的fd子>V<
愛死你地唷<3
1/5
grandma home>V<
兜兜也一齊去了+v+
很開心的說>3<
bbq了*0*
兜兜見到令女唔要我唷/ . \
衰兜一見到令女就咁心急
嚇新2位令女xDD
抵死唷,,人地唔鍾意你啦兜兜xd
兜兜今日玩得超開心=]
我也很開心xd
*舅父仔生日快樂x]
祝你快d搵到個女朋友仔xd
3/5
什麼差差野體育活動日
最討厭這樣的日子/ . \
想曬死人咩t^t
好彩冇咩太陽*v*
不過超悶的說-.-
悶到我差d訓著左;p
have lunch with 肥肥,,肥比,,蕭芳芳,,林芷芷,,miss hk同朱屎xd
傾傾下d牙,,冇啦啦唔知點解變左講夢xd
好神奇哇*v*
5/5{today+v+}
今日上chem,,,
鄭生冇啦啦係到剪頭髮-.-
爆笑xd
仲要問小丘有冇唔對稱
勁白痴囉佢ava
今日冇咩點講野-V-
心情唔多happi
s0r啦,,鄭生
今日又要你受我既脾4-vvvv-
*今日勁想嘔-.-"
個肚又唔多舒服...
搞到心情都唔多好-_-
終於知道自己係幾咁既白痴,,,
真係好蠢好遲鈍,,,
我也知道原來我係聖誕節做既決定是錯的,,,
很錯很錯...
我再次既傷
都是自取的...
對不起,,朗
如果我一早睇到你打既野,,,
我就唔會再咁做...
因為我知道幸福是不能勉強的
我真係唔知嫁,,,
我只想為自己去爭取,,,
結果錯了,,,
對唔住呀...
我打擾你2個月,,,
原諒我為你帶來的困擾,,,,,,
|