17/5
又再一次韓燒*3*
不過唔係4人遊啦xd
有小冰,,細妹,,jess,,恩姐,,奶媽
我地係食之前行左成個鐘-.-""
做足運動-0-
今次好似悶左d-3-
掛住食野-vvvvv-
我又食左好多野啦-33333-
燒左好多好多好多野食比呀妹xd
佢浪費食物唷/ . \
糟蹋人地既心機t333t
豆卜=油炸鬼!?
呀妹係小冰既老婆!?
呀妹真正身份係哈利波特!?
3個都係謎xd
happi day
20/5
肥佬>O<
生日快樂ava
本黎你份禮物係有特別驚囍嫁^v^
不過e家冇左-,-
希望係同e先生...嘿嘿嘿a_a
22/5
林芷芷
happi birthday*v*
同丘港心心相愛*3*
丘港點同你慶祝唷*O*?
24/5
理科測驗-0-"
搵左成個星期-0-
phy都係有d驚tvt""
點算>O<?
別管啦a0a
26/5
地獄既開始...
每日被迫練歌t^t
冇晒歌唱既樂趣了...
28/5
jess>0<
生日快快快快樂
希望係每日開開心心*v*
唔好唔開心哇x]
萬大事有我0v0
30/5
今日本黎唔洗返學-.-
但係我地就要8點返去練歌
練到4點先走得t333t
仲長過返學/0\
31/5
maths tsa
唔算太難x]
跟住又要練歌/0\
26-31/5
成個星期都好攰/0\
好慘既一個星期呀>^<
|