catcat621

         
 

暱稱: 鬼""
性別: 女
國家: 香港

 

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

 
轉用xanga啦!
停止了*
從新再愛Alice nine
可憐"
大洗錢""


:: 訪客留言 ::

 
 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 
 


:: 我的連結 ::

 
2b論壇
AHPEII xanga
CCcCCcB604 xanga
loveyan113 xanga
金魚留言板板
雨雨相簿
楠楠相簿



RSS Feed

2006 年 3 月 9 日  星期四 晴天

>X<""

 

妖妖妖妖...屎忽哇!!

唉..今日番左學校..心情突然唔好..

亞女唔小心跌親哇..下死我..=0=

我既乖女冇事呱!!??

跟住上普遍話堂...十分悶哇!!

上PE堂又打排球..=0=

五個五個隻秋!!

但個個開球都死既!!咁就玩完啦!!

都唔好玩既..雖然我打泳都唔勁..

金魚呀!!宜家愈黎愈唔理我啦..唉唉唉!!

我唔打排球啫..我同佢既距離就咁大....

亞女宜家係我命根哇!!> ~ <

食完飯飯,,又有波睇..2d對2a最好c

兩隊一直都差唔多分..到最後2a w左!!

我反而想2d w 啵!!

強仔被我串左兩句..就真係好唔開心...=0=

咁認真家...!!!

睇c到d好開心既野..咔咔 TxT

唔知自己講野..FUCK

ThE ENd\\\\...  

:2006-03-09 09:05 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] !!!!



2006 年 3 月 8 日  星期三 晴天

><

 

 

 

 

 

 

 

對唔住哇!!冰冰!!

ThE ENd\\\\...  

:2006-03-08 06:52 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] !!!!



今日一d都唔好!!

 

我今日焦早6點就起左身啦...

幾叻女..都未試過咁早..咪我咪去洗白白同洗頭囉!!

點知一出黎..亞媽問我做咩洗白白哇!!??

有病咩!!我洗白白佢都要理既...

跟住唔小心..俾佢睇到我個直髮夾..佢又鬧叉我啦..!!!

話我之前都俾亞爸鬧一餐..唔可以用啦!!宜家又買喔..!!

真係好煩..宜家我整直髮啫,..你理黎做咩啫..有病咩!!??

我又買左雜誌啦..今次係講D日本D化妝啦..33啦..頭髮...都唔錯,,幾好睇!!

但呢..我呢個星期同上星期..共買左6本雜誌啦...差唔多用左140蚊!!!

唉..我真係好大洗呀!!嗚嗚嗚...

宜家有好多野想買...=3=""

今日係學校都冇咩既!!

但我又俾人記左名..頭髮冇束~~""

好仆街呀!!前2日先俾大王記左..今日又黎啦..1!

NONONONONONONONONONONONO

 

ThE ENd\\\\...  

:2006-03-08 05:56 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] !!!!



2006 年 3 月 7 日  星期二 晴天

今日呢!!一點都唔好!!

 

我要講既就係..我日記以後都唔會出現一個人..xxx

哼...正一屎忽鬼!!

今日焦早又去ok買左本雜誌..今次係講d衣服!!

雖然我冇可能咁穿..但呢睇睇都好既!!

番到學校...上堂都一直睇雜誌..冇聽書..!!

唉...宜家個個小息都好悶哇..!!死金魚就去打排球,,唔洗理我家啦!!

好彩,..我同有亞女佩佩陪我!!>3<

食完飯飯呢!!又去左三樓出面c三人籃球賽哇..!!

我地班又對1f哇..好似6比十幾..!!

睇下我地幾勁得個6分咋!!^~^

不過咁試有三個人啦..禿頭啦..肥叉啦..失戀小kai子啦~

整班傻仔...咔咔咔咔...

睇完打波~~睇到一d唔應該睇到既野!!咔!!

唔講係咩啦..講都想死..嘻!!

哇!!睇下!!!好大個屎忽鬼呀!!

ThE ENd\\\\...  

:2006-03-07 06:33 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] !!!!



2006 年 3 月 6 日  星期一 晴天

妖妖妖!!

 

呀呀呀!!!今日焦早諗住早d起身洗白白and洗頭家嘛..!!

點知..反而冇早到..總遲左起身..!!

個死鬧鐘唔響呀!!!我起身時都7點20分..唉唉唉

又係拿拿林穿3/洗面/衝出門口....

唉唉..係ok到買左本雜誌!!

宜家我成日買雜誌睇..唔知解點..戀上雜誌了...咔咔

番到學校..不停做功課..no~係抄功課=______=""

但有d作業都冇戴到,,出門口太急啦..!!!

今日去禮堂早會呀!!勁搞笑,,又舞龍又舞獅..唱大戲都有..打功夫>v<..個個節目都笑呱我..!!

加埋bb同強仔既搞笑旁白..真係笑到我肚痛..

食完飯呢,,有三人籃球哇,,我地班有" 戀愛小王子"哥哥同"你能性"哥哥去..

得兩個kai子...咔咔!!!

個美術miss冇番哇..兩堂成班係到玩..呵呵呵

我就係到睇雜誌啦!!!

放學就""馬上""番家啦..!!因為亞媽番左黎呀嘛..!!!

唉...岩岩呀!!我洗白白既時間..唔記左一隻隱形眼鏡哇..!!!

搵都搵唔到..亞媽鬧左我一大餐..!!

跟住就走去青衣城眼鏡88買啦..!!

""宜家睇野清楚左~總好舒服添~~因為戴左xxx隱形眼鏡~~佢俾到我好正既感覺""(賣廣告>3<)

哇哈哈哈哈哈哈哈!!

ThE ENd\\\\...  

:2006-03-06 10:05 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] !!!!