|
呀呀呀!!!今日焦早諗住早d起身洗白白and洗頭家嘛..!!
點知..反而冇早到..總遲左起身..!!
個死鬧鐘唔響呀!!!我起身時都7點20分..唉唉唉
又係拿拿林穿3/洗面/衝出門口....
唉唉..係ok到買左本雜誌!!
宜家我成日買雜誌睇..唔知解點..戀上雜誌了...咔咔
番到學校..不停做功課..no~係抄功課=______=""
但有d作業都冇戴到,,出門口太急啦..!!!
今日去禮堂早會呀!!勁搞笑,,又舞龍又舞獅..唱大戲都有..打功夫>v<..個個節目都笑呱我..!!
加埋bb同強仔既搞笑旁白..真係笑到我肚痛..
食完飯呢,,有三人籃球哇,,我地班有" 戀愛小王子"哥哥同"你能性"哥哥去..
得兩個kai子...咔咔!!!
個美術miss冇番哇..兩堂成班係到玩..呵呵呵
我就係到睇雜誌啦!!!
放學就""馬上""番家啦..!!因為亞媽番左黎呀嘛..!!!
唉...岩岩呀!!我洗白白既時間..唔記左一隻隱形眼鏡哇..!!!
搵都搵唔到..亞媽鬧左我一大餐..!!
跟住就走去青衣城眼鏡88買啦..!!
""宜家睇野清楚左~總好舒服添~~因為戴左xxx隱形眼鏡~~佢俾到我好正既感覺""(賣廣告>3<)
哇哈哈哈哈哈哈哈!!
ThE ENd\\\\...
|