# # #
☆
今日就係畢業禮,
醉吾想嘅一日
11:30就返到學校采排
但係兩點先開始=o=
到我地嗰時我心臟病發^_^
幾驚支長笛走音~.~
好彩刀順利
有茶會
食左少少嘢
就同班fRiENd影相
麥丸叫我影兩位[男朋友]
影到一位嘅背影Xp
跟住我班FrIenD影到佢牙~
超hAppY^w^