# # #
☆
今日師生同樂日,
跟住唱歡欣做熱身=o=
就反la~
嗰DgAmE幾好反^_<
有個任務俾我地......
要跑上跑落>/\<
累死.......
派左畢業公仔la~
被你地睇下
點幾先放\./
返到屋企一點半
飛快咁食
2點幾到太子地鐵站
再撘小巴
吊...........
被個小巴司機串
死仆街\./
跟住同個令女等左個幾中
見到一班臭男
因為冇人正明到佢地係12碎
差D入5到