1:xx出去
去同aH癲去奧海
見aDa佢地
跟住我去食吉吉家
食完去返M記
佢地都吾系溫書x00x
自拍行0330
我冇b0~~
跟住aDa話
去石攤,,,
就離開M記
買金威啤酒-vvvv-
去到石攤.000.
冇人既v000v
去到,,,大家都好靜-333-
連最嘈既ah din都好靜=]]]
4:00度,,,
小歪 LineLine走先去mk
依然甘靜/33\
我同aH dIn扮非主流
哈哈xD
笑死-333333-
最後,,,
aH Din變左屎人aH xP
去相

仲有架,,,
系相簿^^
我整好辛苦ga~
留c0mm3tzz
文章分類: 未分類




2009 年 10 月 16 日 星期五 【晴天】
