下午去接w0nGska,mAy
去我屋企hEa`
我地約人3:30
但系我地3:20先出xD
遲到x3
s0r@@
Din條友又話吾俾\去33/
搭小巴,,,
去小欖^^
$78位,開爐$20
8條友一個爐
跟住去沙灘=]]
狂影相@@
正v33v

又返去燒左陣野食
又出返黎,,,
睇日落b0,,,
傾心事0330
系個度埋左副啤;>`
mAy2,w0nGska,黎叮
自己早走@@
我地9:00先走
損晒隻腳@@
可憐下我
就c0mM3tzZ
倒數3日
相簿有相aH`
sUp=]
20/8
mY b-dAy`
神甘早要丟b0dY-cHeckx33x
cHeck左個幾鐘=[[
搭小巴返新世紀
買飛睇超鼠特工2D
睇完去朗豪食飯`
食完飯,,,返歸
打陣機v33v
接人上黎屋k`
反wii,食蛋糕

c0mM3tzZ
文章分類: 未分類





2009 年 8 月 17 日 星期一 【晴天】
