# # #
☆
金日
去左動漫節^v^"
勁快食完麥記
去油麻地Mtr撞"麥丸"
跟住見到白痴@v@"
好樣牙-3-"
我,麥麥,白痴撘地鐵
跟住'小喇媽,同Jacky=-=
去到灣仔見到梓君'n'楊怡
好彩買左飛炸~
如果5係又要排隊
我同麥麥冇理到班友
勁快入左去^w^
見到牙sA同吳尊牙^_^
好想影相
但係...
5夠高!~!
所以放棄左*--*
仲想買個書TiM@~@
又買晒
Yes個攤位爆晒>_<
買左11本漫畫^0^