# # #
☆
s0rrY牙...
兩日冇打@V@
打番先...
呢兩日返大陸
26/7
8點幾醒-3-
跟住打左兩個中雞!~!
坐火車
呠...
到左la~
係大陸狂影99>v<
醉恐怖係....
我隻9同人地隻9打架...>w<"
醉無奈係...
無lala被人迫左去睇樓=3=”
三十幾度下暴晒:[[
請留個可憐cM:]