001 ♥ 依家幾點 ? ;- 6點42分
002 ♥ 花名係咩 ? :D ;- 死人頭,Bb,姐姐
003 ♥ 幾歲 ? :) ;- 12
004 ♥ 中學定小學 ?o? ;- 中學
005 ♥ 讀邊間 ?o? ;- 信義=]
006 ♥ 依家緊唔緊張興唔興奮先 ?! ;- h!Gh爆xDD"
007 ♥ 對我第1次作100問有冇信心 ?^_^;- 有掛......
008 ♥ Best fd有幾多個 ? ;- 勁多b0~
009 ♥ GD fd 有幾多個 ? ;- 勁多
010 ♥ 夾埋有幾多個fd ? :o) ;- 勁多
011 ♥ 依家除左做100仲有做咩 ? ;- 聽歌,傾電話
012 ♥ 你既主壇係咩 ?;- qooza=]
013 ♥ 愛否3男 ? ;- 愛死
014 ♥ 憎唔憎火星文 ? ;- 唔憎...愛死
015 ♥ 你係咪火星人 ? ;- 咩叫火星人??
016 ♥ 對火星人有咩感覺 ? ;- 冇感覺喎~
017 ♥ 如果你係自貼區發現假相人會點 ? ;- 留個cM",同佢講=](我好有良心嫁xD')
018 ♥ 愛做100問嗎 ? ;- 愛掛,無聊先做
019 ♥ 中意打書面語定口語 ? ;- 一時一時,冇限定
020 ♥ 最中意咩科目 ? ;- 未決定
021 ♥ 對於6月25號打8號波唔洗番學果日有咩感想 ? ;- 超中意
022 ♥ 你會點叫你條仔/女 ? ;- 唔好意思,本人未遇上初戀
023 ♥ 大吉利是講句 ,如果你條仔/女入左醫院你會點 ? ;- 都話冇初戀洛,煩~
024 ♥ 自問堅強定柔弱 ? ;- _本人好强^v^
025 ♥ 多唔多講粗口 ? ;- 爆多
026 ♥ 憎唔憎人講粗口先 ? ;- 唔憎
027 ♥ 玩左qooza有幾耐 ? ;- 差5多1年到啦
028 ♥ 覺得Xqooza好唔好用 ? ;- 好=]
029 ♥ 最中意食咩零食 ? ;- 放得入口都中意(除屎-3-")
030 ♥ 最中意飲咩 ? ;- 可樂,保礦力
031 ♥ 你係咪LES ? ;- 0f c0uRse n0T"
032 ♥ 最中意邊間網吧 ? ;- 唔定架
033 ♥ 中意睇漫畫定小說 ? ;- C0miC=]
034 ♥ 咁又中意睇邊類多呢 ? ;- 搞笑愛情luv
035 ♥ 自問粗魯定溫柔 ? ;- 粗魯xDD"
036 ♥ 你依家有冇男/女友 ? ;- 頭先講左啦(this is nt a gd 100問)
037 ♥ (應上題*)靚唔靚仔/女既先 ?;- 都話冇洛
038 ♥ 扑過野未 ? ;- 末囉!(cheese....cake)
039 ♥ 自問淫賤定淫蕩 ? ;- 淫蕩xPP"
040 ♥ 初戀幾時 ? ;- 5知呀!
041 ♥ 覺唔覺D女成日叫好煩 ? ;- 我係女仔,唔可以出賣同性別既人嫁.
042 ♥ (應上題*)咁你自己又有冇 ? ;- 有,成日果種
043 ♥ 鍾意睇TVB定ATV ? ;- TVB
044 ♥ 你係英文白痴定中文白痴 ? ;- 中文白痴(自卑ing...)
045 ♥ 有幾多個真心FD ? ;- 都話勁多l0~
046 ♥ 有幾多個酒肉朋友 ? ;- 冇!(I can coniform 冇!)
047 ♥ 自問樣衰定靚定型定索定普通 ? ;- 普通 *v*"
048 ♥ 你會否過份自大 ? ;- 唔會囉
049 ♥ 如果有個人狂講爛GAG俾你聽但又一D都唔好笑而且好無聊你會點 ? ;- 爆粗=]
050 ♥ 口頭蟬係咩 ? ;- 頂/吊/小你=]
051 ♥ 出街通常去邊 ? ;- 我系旺角"
052 ♥ 如果第日你結左婚之後個老公/婆叫雞/鴨你會點 ?o? ;- 大巴大巴咁星過去,再同佢離婚
053 ♥ 唔開心果時會點 ? ;- 大聲喊xPP"
054 ♥ 拍過拖未 ? ;- 未~!
055 ♥ (如上題回答未的請往下題*)咁你地拍過咁多次拖又有幾次係真心 ? ;- =, =
056 ♥ 多聽邊類型既歌 ? ;- p0p
057 ♥ 俾人話過姣婆/佬未 ? ;- 有\3/"
058 ♥ 你果班有冇爛gag怪 ? ;- 有
059 ♥ 咁又有幾多個 ? ;- 幾個
060 ♥ 作過愛情故事未 ? ;- 未,本人最恨作文
061 ♥ (應上題*)有冇po上網 ? ;- 冇
062 ♥ (應上題*)口語定書面語的 ? ;-
063 ♥ 最鍾意咩字型 ? ;- 大頭字
064 ♥ 座號係幾多 ? ;- 23
065 ♥ 初吻幾時俾左人 ? ;- 冇呀!
066 ♥ 有冇搶走過人地初吻 ? ;- 邊會咁衰呀
067 ♥ 你地老豆老母俾唔俾你地出夜街 ? ;- 有時俾
068 ♥ 最多出到幾點番 ? ;- 9:00(叫唔叫夜?)
069 ♥ 幾歲可以自己出?______________5知
070 ♥ 覺得自己自唔自由 ? ;- 100%自由=]
071 ♥ 想要正身材定靚皮膚 ?(只可二選一 ;P) ;- 皮膚
072 ♥ 如果有1日你毀左容會點 ? ;- 咪大喊囉
073 ♥ 如果有1日..朝早起身變左個大肥婆..你會點 ? ;- 會尖叫!!即刻自殺
074 ♥ 最鍾意邊個歌手 ? ;- 黑girl,棒棒堂,Sa.Ken:)
075 ♥ 佢係邊度人黎 ? ;- 香港=]
076 ♥ MSN有幾多個人 ? ;- 123@~@
077 ♥ 幾歲開始識打字 ? ;- 我5識打字
078 ♥ 用咩輸入法打 ? ;- 手寫板
079 ♥ 住邊 ? ;- M.K
080 ♥ 你老豆老母對你好唔好 ? ;- 老母好,老豆差勁
081 ♥ 試過離家出走未 ? ;- 未
082 ♥ (應上題*) 想唔想試下 ? ;- 想
083 ♥ (應上題*) 點解 ? ;- 好5開心牙
084 ♥ 鍾意聽快歌定慢歌 ? ;- 快"N"慢
085 ♥ 最憎邊個藝人 ? ;- NONOJJ
086 ♥ 上堂會做乜 ? ;- 傳紙仔
087 ♥ 鍾唔鍾意自拍 ? ;- 勁鍾意>v<"
088 ♥ 有冇俾人話過你自戀 ? ;- 冇
089 ♥ (應上題*) 咁嬲唔嬲 ? ;- 唔嬲=]
090 ♥ 仲有10題就完囉啵 ;有咩感想 ? ;- 快D啦!
091 ♥ 呢個100問係邊度黎 ? ;- 人哋Blog
092 ♥ 最鍾意咩公仔 ? ;- 史迪仔.Chip
093 ♥ 我係咪好多野問 :o) ? ;- 係牙!明知人地冇拖拍啦!仲問果d野- -
094 ♥ 咁我煩唔煩先 ? ;- 煩到陣
095 ♥ 你瘦定肥 ? ;- 中挺
096 ♥ 你3男係咩等級 ? ;- 都有水平既=]
097 ♥ 覺得呢個100問點 ? ;- 100%無聊
098 ♥ 知唔知作呢d有幾辛苦 ? ;- 唔知
099 ♥ 做咩唔出街咁得閒係度做100問 ? ;- 你屋企悶咪做下囉
100 ♥ 依家幾點 ? ;- 第一條問咗啦!
☺100問完☺
文章分類: 未分類




2008 年 9 月 6 日 星期六 【晴天】
