# # #
☆
着錯3...
着左校服@_@
因為今曰有咩迎新:[
由2:30至5:00
1:10放學後(夏令時間)
去食老麥^_^
我冇錢=0=
牙恩請我!!
牙媽講左個驚天大秘密
原來女班長粒陳XX
跟住反埋D低能GAME=-=
嗚......
中秋過後
變番冬令時間\3/"
吾講lu~
中秋節快樂!!!!!!!!!!!!!!!!!!