暑假前夕..........
返左大陸
去渡假^_^
去東莞@~@
三正半山酒店
出名泳池........
有sir滑梯
有艇仔$50一粒鐘
有按摩池
有人造沙灘....
我地間房超大
有兩層
因為有兩層嘅關係...
有樓梯
有樓梯嘅關係....
就冚親頭=3="
慘.........
腫左~~~~~~~~~~~~
仲有..........
仲介損隻腳.......
流晒血@v@"
係大陸睇醫生
係香港又睇-3-"
1/9
開學lu~~~~~~
7點醒.....
跟住祟拜.....
等等~~~~~~~~~~~~
搞到12點幾*v*"
麥丸就吹我....
快D=0="
又話5洗換校服
跟住我就係信義飛協和
勁
跟住見到小學令左好多!~!
探完老師
就去新世雞良luch~
食完lunch
就影貼紙相
影完貼紙相~~~~~
我要補習
BibI~
c/\/\
文章分類: 未分類





2008 年 9 月 1 日 星期一 【晴天】
