# # #
☆
今日仲系夏令時間
所以一樣系1點10分放
甘第二個小息(既系午膳)
就有黃蜂定黑蜂@v@"
飛左入嚟....
我吾驚
因為我小學都有好多好多-3-"
D女仔糸度叫=-=
跟住D男仔扮晒蟹.....
攞D粉筆'n'粉刷掟"佢"
掟到佢死死下!~!
勁*v*
無奈=3=
跟住
D女仔去告狀(冇我份)
旁觀者清0.0
奸笑.......
嘻嘻..........