天氣轉冷了-33-
各位請小心喔
只要嚟多d就吾凍滴=]]
14/11
好不幸.....
今曰又有人入廠
3個月就有2個人入廠
事因都吾系好清楚@v@
都系人地講
案件重演
(a:被人打 b:打個嗰)
a:死肥仔
b:鏈住a條頸
吾知點......
a就被人通諿
又吾知點
a自首
原來b有血有病
(系吾可以撞到a,如果吾系a就內出血)
跟住放學
mISs同我地訓話
有個男仔c
就砵頭髮
mIsS就罰c
出去走廊企
c關門滴時候
'砰'
c關門滴時候'砰'1聲
mIsS就罰佢砰道門+下
c真系去砰
笑爆咀
15/11
跳舞......
跳完牙糖去西九溜冰
返歸/\/\
文章分類: 未分類





2008 年 11 月 15 日 星期六 【晴天】
