# # #
☆
8點醒左......
(因為佢話要10點返去執台)
等......
楓楓話9:30出門口
慢慢行
返到去一個人都冇-33-
跟住打俾牙糖
牙糖叫我去信和等佢
跟住番着條長褲
就落去
見到三吾識七滴人
問我去邊
被佢嚇窒左......
我話落去買d嘢
跟住叫我快d返嚟
如果5系
後果自負
我心諗遲左少少
有咩後果=[]=??
牙糖話5想咁早返學
跟住同牙糖兜圈
兜到10:40
遲大到
10分鐘算5算遲大到??