| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2006 年 2 月 12 日 星期日 |
 | |
| 別再隱藏這份愛 |
別再隱藏這份愛 是我心情深似海
一生一世難分開 難...............
地老天荒仍未改.........
剩係聽到少少咋.........
可能係我隻耳有少少 失聰關係=.=我成認我聽野係有d問題 不過應該相差唔遠
remax 版 KAKKAKA.......好似好搞笑咁
究竟呢首係咩歌呢?_?"好熟但係又好似唔熟w0w
好似係情歌但係又remax 版左=.=+
|
| 刊登時間︰2006-02-12 07:34 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| FORBIDDEN LOVE |
Forbidden Love 這音樂 常令我感觸 良多
周遭的人 周遭的事 周遭的世界
而及
這個 自己
這個 我
思緒
總在 悲傷 裹 盤旋
旋律
彷彿 引領你 走進 不安的現實
彷彿 是一種 歇斯底里 的哀喚
心坎的 許許多多 回回盪盪 點點星火 聚散在 寧謐的 湖上
卻又 不安的 泛起 哀戚的 漣漪
緊緊相扣 同時 又沒有 牽 連
戚 戚 然 |
| 刊登時間︰2006-02-12 01:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 缺點 |
近來發覺自己有許多的 缺點
缺點 經常聽人說 改了就好 能認錯 那麼 缺點 也能變優點
從錯中學習 人誰無過 聖人都會犯錯
但更痛恨的是
明知道這些道理 卻不會去運用
明知道 不能夠重蹈覆徹 卻還是一頭栽進去
一點也沒有 改變 沒有改善
其實
心
並
沒有 認錯
錯要認 打企定
相信沒有人不明白
但 卻還是 錯下去
為什麼 你還是這樣 一點改善也沒有'
我討厭自己 沒由來的我行我素 有時是太陽 有時是月亮
有時自己 都不明白 自己 自己的要素 是不是 自我
明明 明白 許多的事 卻又 不會去改
那些錯 難道到死一刻才知道 不是 都不是
是因為 從來沒有認錯 沒有認錯 因為 自己的那些不是錯
錯你錯 我沒有錯 錯你錯 我不知錯 錯你錯 我為錯而做錯
改 錯 不 難 我知道 卻沒有動力
那是藉口 動力 何時才有動力
想動的力
也許 從來就不知道 自己在做什麼
說廢話我在行 吃玩睡我在行 那你自己 是什麼
好想 改變自己 好想好好做人
好想知道自己在做什麼
好想不去忽略時間 的流逝
好想 不要明 知 故犯
好想 訂立目標
好想 不再依賴 別人
好想 好想 自己能有想動的力
好想 自己不再 飄飄忽忽
好想 知道 自己 壽命有限
好想 明白 明天會攻好
好想 相信 世界總有奇蹟
好想 暸解 自己
好想 改善自己
好想 不再懶散
好想 放鬆一點
好想 休息
好想
一切
能否
不要
只能想 ?
|
| 刊登時間︰2006-02-12 02:31 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 假如愛有天意 |
假如愛有天意 好睇丫............好感動w0w 不過呢個世界唔知係咪係有咁多 巧合lu~
不過可能 每一樣野 都唔係偶然既~
雖然有d人覺得韓片 好鬼慢......唔鐘意睇不過正好岩我d慢人睇w0w KAKAKAKKA
因為我都好慢 KAKAKAKKA我覺得太快節制反而好唔知點tim丫=.= |
| 刊登時間︰2006-02-12 12:20 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 11 日 星期六 |
 | |
| 唉 流年不利丫= = |
琴日補習 行樓梯都 "劉"柴 真係劉文柴!
仆左落地下好似朝聖咁w0w無陰公lo-.-
兩隻腳都好痛w0w...........仲有個細路仔望住我"劉"
跟住仲問我 : 姐姐......(.跟住又唔講野w0w=.=)無野啦你走啦.........
真係搞笑=.=+ 我唔記得同佢 講唔 問候都要留低藥藥費 KAKAKKAKAKAKA

KKAKAKAKAKAKA好眼訓..................= =|||||||||||||||
好在唔係好嚴重姐擦傷左個菠蘿藎姐!! 真係不幸中大幸!!~_~ |
| 刊登時間︰2006-02-11 10:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 9 日 星期四 |
 | |
| 有什麼 放不下 ? |
流沙
作詞:潘協慶 作曲:潘協慶 編曲:Mac Chew 和聲:馬毓芬/黃秀偵
點點星光再耀眼 也會凋謝 情話說的難分難解 終將一別
最後留在你身邊 又會是誰 真心是否遠比不上一千朵玫瑰
誰是真 誰是假 再狡猾遇上多情也會變傻
那頻頻回首 心碎的人啊 可明白 愛僅咫尺天涯
有什麼 放不下 昨日如煙火 未來如流沙
誰知道 下一分 下一秒 會如何 變化
有什麼 放不下 青春如曇花 歲月如流沙
天再高 地再大 也容不下寂寞啊 談(斷)感情要瀟灑
再粉再香的花蕊 也會枯萎 用情再深沒了感覺 終難挽回
最後陪我到終點 又會是誰 承諾豈是激情過後無聊的消遣
誰無怨 誰無悔 再皎潔浪漫的月 也有殘缺
當繁華退盡 未了的情啊 再纏綿 終將事與願違
別再強說愁自哀自憐 舊情終成為過眼雲煙
好景既已不再像從前 又何必擱在心頭 愛早已事過境遷
|
| 刊登時間︰2006-02-09 09:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 唉想跳樓....... |
明明打左好長既一篇日記點知就咁無左啦........明明
按左確定點解e家又唔見嫁.......
真係想跳樓啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0\_______/0" |
| 刊登時間︰2006-02-09 07:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 8 日 星期三 |
 | |
| --.-- |
其實我都無咩經歷過好多野......不過唔知點解又成日都有好多感觸.........好似飽歷風霜咁w0w.
其實..又唔算既......不過又唔算好多lo.......不過好多野 就算自己未經歷過
但係個心都會感受到......嫁
周圍既人 發生既事 所謂環境影響 就係呢d啦
可能係咁啦... 所以好多野.. 我都........比自己真正所接觸既野多左啦
嗯 真係感受良多 好似好唔知點咁 啦~ 緦之好87啦 oh 88跳樓lu~
唔知點解我覺得我好似無咁活躍w0w近排.......唔知有無天才察覺到啦~
不過 真係唔知點解 雖然 我好了解自己 不過 可能.....
睡眠不足啦- -+
與你無關既事 有好多 但係 其實每一件事對任何人黎講 可能都係一種成長
唔好打算控制改變一個人
因為 人往往係最大既變數丫~
隨緣啦!!!! |
| 刊登時間︰2006-02-08 06:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 6 日 星期一 |
 | |
| 有d人好煩 |
有d人好煩 成日自找麻煩
明明唔駛煩 又要搵野黎煩
短短幾十年命 有無咁多野煩
煩黎煩去 令人討厭 真係好煩
煩煩煩 你煩煩煩
你知唔知你好煩
你可能無野煩 但係一見到你 就好煩
煩 煩 煩
煩煩煩煩
你真係令人覺得你好煩
煩 得莫命奇秒
煩 得離離普普
唔該 你唔好煩
唔該 你唔好令 我諗起你
麻煩你 真係
麻煩曬 唔好煩
唔好87
唔好低b
唔好幼稚
唔好而為自己咩都知
唔好而為人地咩都唔知
唔好而為人地 知個d唔係野
唔好而為你 飾演 呢個角色扮得好好
唔好而為你落到台做觀眾 因為你永遠 都係 台上個位 自編自導自演
唔好而為 呢d 叫 成熟
錯啦
太幼稚
對不起
一直
我說了謊言
|
| 刊登時間︰2006-02-06 01:21 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 5 日 星期日 |
 | |
| 討厭....... |
討厭唔識理人感受既人......
真係唔喜愛......
縱然 價值觀不相同
但 你沒有資格 論斷別人
這樣 顯得你 膚淺 無.知
好想發脾4丫我都 今日突然好唔happy lo.....
我諗我真係要變得 強硬d 唔高興就話 發下脾4 先顯得我唔好恰
|
| 刊登時間︰2006-02-05 03:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|