哈哈哈......今日星期五啦!好happy呀,我同阿旦,輝輝,朱曉,施嘉佢地一齊去
左旺角行街,我地去食KFC先去行街,行左好耐都買唔到野>3<,行左幾個圈,
先買到野,我入左一間買褲既店,我係到睇褲,有個店員企係我格離,搞到我耳仔
同面紅晒,俾佢地笑.跟住我地去搭小巴,我同阿旦唔識落車,最後都係返旺角落
車,好搞笑.......之後我地去返搭MTR,跟住阿媽打俾我,問我係邊,叫我係牛頭角等佢
一齊返屋企.