今日去左長洲
搭船去既時候冇咩好做
聽歌既聽歌
打機既打機
冇啦啦有一堆黑色既野飄左落黎-0-
原來係塵黎- -
搞到我地個個全部即刻彈起哂;p
落船之後就去左搵野食xd
我地一入到間餐廳
就搞到間野勁嘈:p
食完野就係條街到行黎行去唔知去邊好.3.
跟住就去左租單車xd
租左兩架三輪兩架兩輪
因為我唔識踩兩輪就踩左三輪既^^
初初都有撞到人
仲kai到係兩個丫婆中間行過;p
搞到比人話;(
踩踩下就慣左啦:)
一路踩到海傍
成堆人就係到玩-v-
張彤,柔柔,maggie,鷹鷹同我都要學踩單車;p
之後張彤學識左
鷹鷹要自學;p
eva教左我一半之後就走左去- -
跟住就田少教我
但係都仲未學得識;p
因為我重得制
田少扶我唔住:p
所以我都仲未平衡得到:(
anyway,thx eva and 田少;)
我都叫做學識左一半
下次我會學埋佢嫁啦:)
過左一陣
田少冇啦啦叫夠鐘
我地個個即刻衝番去
點知行行下有人話原來仲有一個鐘先夠鐘
咁我地就還左車先-v-
跟住去左間餐廳到食cake
件chocolate moss真係好好味:)
之後就去碼頭集合
等緊船既時候我地就係咁影相
我地勁kai咁e起啲牙影相
仲要嗌出聲tim
上左船我地又落左下層既船尾到玩
又係係咁影相;p
玩到超kai xd
今日真係勁開心^^
有了你們 我真的快樂得多:)
|