๑۩ﺴ ☆~Cathy *破碎歐若拉- ┖○vе MùSiс ~☆。卡樂A & D。ﺴ۩
→*ღWeLcOmEღ*←

we all love music
如果你寫D粗口等話,就殺左你.
cathyho
暱稱: ๑۩ﺴ 破碎歐若拉*女飛人之卡樂A&Dﺴ۩
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
xanga
Happy Mother' s Day...
終於派哂啦.....
又開心又唔開心
唉........
文章分類
全部 (81)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
bio-orange
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 308
今日人氣: 2
累積人氣: 4054
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 2 日  星期日   晴天


oh shit 感動 分類: 未分類

嗚∼∼∼∼∼∼∼/_\
巴西竟然輸左俾法國,
估都估唔到:差唔多次次都係巴西攞No.1(以前)
今次竟然四強不入...oh my god
依家真係唔知邊個係第一...==

估唔到!!!!!!

kill you






訪客留言 (返回 cathyho 的日誌)


melody 於 2006-07-08 12:28 PM 發表:
我以為巴西會no.1,只少都會入四強...唉...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



corgi 於 2006-07-03 01:56 PM 發表:
Kill you!考咩鬼TSA呀~頂!> <唉~仲以為巴西會入四強添~/.\點知......入唔到!> <
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Rosangan 於 2006-07-02 02:07 PM 發表:
我都支持巴西嫁...我仲支持英格蘭tim~不過呢兩隊球隊都入唔到4強
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咪係...kill you
Posted at 2006-07-03 01:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



四葉草 於 2006-07-02 12:54 PM 發表:
你真係好支持巴西呀!佢入唔到四強T_T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]