๑۩ﺴ ☆~Cathy *破碎歐若拉- ┖○vе MùSiс ~☆。卡樂A & D。ﺴ۩
→*ღWeLcOmEღ*←

we all love music
如果你寫D粗口等話,就殺左你.
cathyho
暱稱: ๑۩ﺴ 破碎歐若拉*女飛人之卡樂A&Dﺴ۩
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
xanga
Happy Mother' s Day...
終於派哂啦.....
又開心又唔開心
唉........
文章分類
全部 (81)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
bio-orange
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 308
今日人氣: 0
累積人氣: 4049
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 28 日  星期日   晴天


唉........ 無奈 分類: 未分類

唉.....今日家長日,
d名次好差,
搞到我亞媽又狂話我....

library so見我亞媽,
係到狂話我....{頂}
話我乜,又話我麥>.<
我亞媽聽到,就話到我死...嘔血

望我下學期可以追返d成績啦!!!!!






訪客留言 (返回 cathyho 的日誌)


Felix 於 2007-01-29 05:45 PM 發表:
t....oooo....ooooo bad......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



RoSa 於 2007-01-29 04:52 PM 發表:
下次我地一齊加油啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bwsky 於 2007-01-28 10:06 PM 發表:
今次先第一次考試.....加油...
話唔定下次就急升到50名內呢!!!!^^
加油
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PATPAT 於 2007-01-28 09:44 PM 發表:
華哥我黎喇!!!!!!!!
下學期加油喇

打下學界D野嘛-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你做咩叫我華哥呀....
係呀,我一定會....
Posted at 2007-01-28 09:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



魚!`=) 於 2007-01-28 09:42 PM 發表:
都要追到先得-0-
D人勁到咁鬼變態!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你唔使理佢地,做好自己咪得囉
Posted at 2007-01-28 09:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



魚!`=) 於 2007-01-28 09:06 PM 發表:
我到此一遊*[[好耐冇見啦啵`
我星期六都parent's day喎`
呵呵*50幾/231]]XD〞
開心死啦*
不過個班主任仲話我中英數退晒步`-0-
F.1要考通識丫原來,,唔知我地果間使唔使呢..

P.S: 廢話一篇,,唔使理我x)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁你要勤力d追返啦
Posted at 2007-01-28 09:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



corgi 於 2007-01-28 09:03 PM 發表:
我都唔係好你幾多=.=
我係Miss Chan瓦陰公~~

2月3係校友會哩~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咩.我都唔知
Posted at 2007-01-28 09:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wylie 於 2007-01-28 08:39 PM 發表:
hi,,n年冇傾...
成績睇得太重la妳,,有努力過咪得lo...

am,,2月3妳返吾返kbsjb?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好重咩......
 
2月3做咩?
Posted at 2007-01-28 08:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]