๑۩ﺴ ☆~Cathy *破碎歐若拉- ┖○vе MùSiс ~☆。卡樂A & D。ﺴ۩
→*ღWeLcOmEღ*←

we all love music
如果你寫D粗口等話,就殺左你.
cathyho
暱稱: ๑۩ﺴ 破碎歐若拉*女飛人之卡樂A&Dﺴ۩
性別: 女
國家: 香港
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
xanga
Happy Mother' s Day...
終於派哂啦.....
又開心又唔開心
唉........
文章分類
全部 (81)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
bio-orange
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 308
今日人氣: 1
累積人氣: 4053
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 6 日  星期四   晴天


唔捨得你地... 不安 分類: 未分類

尋晚我亞媽無啦啦買左部手提俾我,
你NEC既...
有得影相,嘻嘻...

今朝早去左食閃閃早餐,
d野實在勁難食...反胃==
之後就綵排,
係咁企,勁累...
我聽日要上台4次...oh!my god!
一定勁累啦...死啦

聽日係我地6年級既last day,
好唔捨得你地呀...
畢業之後記得約我出黎反呀...

唔捨得呀T_T






訪客留言 (返回 cathyho 的日誌)


Flora 於 2006-07-08 12:27 PM 發表:
陝��idea is good!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇錯...
Posted at 2006-07-08 07:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Kary 於 2006-07-06 05:14 PM 發表:
我都覺得d閃閃早餐超嘔,
淡到死,
早知比人啦(>)=(<)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

==你打錯字
Posted at 2006-07-08 07:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Felix 於 2006-07-06 03:31 PM 發表:
very good
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你good咩q野呀...
Posted at 2006-07-08 07:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



corgi 於 2006-07-06 02:46 PM 發表:
唉~如果我地學校有得直升中學(九龍灣聖若翰天主教中學==")就好囉~起碼係「痴住」小學嗰邊嘛~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]