๑۩ﺴ ☆~Cathy *破碎歐若拉- ┖○vе MùSiс ~☆。卡樂A & D。ﺴ۩
→*ღWeLcOmEღ*←

we all love music
如果你寫D粗口等話,就殺左你.
cathyho
暱稱: ๑۩ﺴ 破碎歐若拉*女飛人之卡樂A&Dﺴ۩
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
xanga
Happy Mother' s Day...
終於派哂啦.....
又開心又唔開心
唉........
文章分類
全部 (81)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
bio-orange
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 308
今日人氣: 5
累積人氣: 4060
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 29 日  星期五   晴天


天芝國色 開心 分類: 未分類

今日學生會選舉,
有2個國:天芝國色(個名好好聽),推芝堂(好鬼串,頂佢個肺)....
而我就選左天芝國色.......
不過我諗係推芝堂win,
因為d F.(3-6)差唔多全部都選佢...XDDD'''

嘩....唔經唔覺我已經参加左4個課外活動
有...:籃球(一定會参加),田徑(都會),大姐姐計劃(亞媽迫我),信仰學會(係天主教既都要参加)
XXXXDDDDDDDDDDDDD.........
我亞媽驚我参加得太多,
話我會分心喺學習方面喎!!!(可能都有機會架)
...........






訪客留言 (返回 cathyho 的日誌)


kiko 於 2006-09-30 09:58 PM 發表:
我又來留COMZZZZZZZZZ"
好無聊Aar!!!!!!!!!=3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

==
Posted at 2006-10-01 03:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



C.YaU 於 2006-09-30 06:13 PM 發表:
係就係幾靚女''
不過...佢有女的''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ericboy0605 於 2006-09-29 10:45 PM 發表:
乜每個內閣個名都要有個芝字咩?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔知呢.......應該係
Posted at 2006-09-30 02:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Isaacs 於 2006-09-29 10:39 PM 發表:
大個女啦- -叫人唔好爆粗
你自己又爆- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wylie 於 2006-09-29 10:37 PM 發表:
天芝國式帶舞果個~~~
係女仔黎既,..不過勁男仔,,,tb= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咪係囉...仲似過我==
Posted at 2006-09-30 02:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



corgi 於 2006-09-29 10:37 PM 發表:
咪係囉∼
天芝國式個名起碼好聽啲嘛∼
推芝堂=推脂堂...
個名都唔好聽喇∼
個名唔單止串,啲人仲勁咩囉∼∼
(唔好問我咩叫「咩」)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我好同意你既講法.....
佢地d口號係:我推推推,我芝芝芝,我推芝..
好白痴既口號呀.........
Posted at 2006-09-30 02:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wylie 於 2006-09-29 10:34 PM 發表:
我都係揀左天芝國式= =
你有冇留意到個令「仔」呢><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩呀???????咩令仔
Posted at 2006-09-29 10:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]