哈囉!!!!!!!! 大家好,我已經n年冇打過日記啦.... 因為好唔得閒, 岩岩差唔多考完試, 差一科---通識(呢科冇得溫) 唉........ 睇黎今次考試冇望喇, chinese,english,maths主科都幾難 你地話死唔死呀.... 我只覺得地理,IS容易姐, 其他.......