今日,,
要番女童軍....
安琪,胡彤and閃電要去評估,,
so,,得我同止止番....
9點幾,,打左比止止,,
番到去,,,冇咩做....
差唔多放既時侯,,
大隊話我地知,
今次係佢最後一次見我地....
so同我地影相相~
又派朱古力^^
放左之後去左kfc食,,,
上左家姐屋企,,
用個夾幫家姐夾直左d頭髮,,
呵呵,,家姐話夾得好呀~~
叫佢幫我夾,,,佢又玩勁舞..
唔理我,,,too bad
我自己幫自己夾,,kukuku
跟住到我玩勁舞,,
一次過up左兩lv,,
pass左呀~嘻^^
冇得番新手區,,,,
dinner去左食Thai既野
好spicy,,,冇咩點食過野~
番到黎,,
悶到抽筋呀>.<
|