今日真係悶到發霉呀><!!!!!!
本身今日叫左呀琳黎我屋企做英文果個PowerPoint,
點知佢一黎到就掛住玩勁舞同睇<17歲的天空>,
攪到1點幾先開始做,
點知一開始我地係度傾d背景用咩圖都仲好好既,
但一整完d圖之後佢就話自己唔識英文,所以自己去拍拖拖,
叫我自己攪店d英文佢,
唉.............
我咁大個女都未見過d咁冇人性既人,
為左條仔竟然.................
唉.....
都係果句...
冇佢地咁好氣!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
不過最恐怖既係佢竟然問我同唔同佢一齊出去,
咁姐係叫我去做電燈膽,叫我去睇埋曬d肉麻野,
雖然我真係好想去睇,但係喱排係度追緊"櫻蘭高校男公關部",
所以冇跟佢地出去
結果我就成朝係屋企度發霉,
好慘喔><"...................
唉...
|