|
|
2011 年 1 月 20 日 星期四 清涼
炒了嗎?!  |
|
o(︶︿︶)o 唉
今次pk喇
考左甘多科我淨系對我Ge強項有信❤炸
o(︶︿︶)o 唉
g前先話有進步
e+又...
5通...
連個天都5中意我!?
救命啊
今日Ge數學...
第一頁同最尾果頁做曬
但系中間果d...
望落幾乎淨系寫左d標題lo【頹】
PE還可以,
但系我g到都5好得去邊架喇
錯ge幾乎都系D5小心ge嘢
我真系好抵死
o(︶︿︶)o 唉
我就尼成個人變曬灰色喇...
我成日都要笑得甘開心...
我系到念緊,
究竟系我樂觀吖...
定系我只系以笑遮醜呢?!
不如你地留多幾個cm仔比我
令我覺得自己,
學業失意,友情得意吖xdd
o(︶︿︶)o 唉
今日到E道先啦~
我系時候要同cp死過喇
閉閉❤
|
★出爐時間:2011-01-20 10:42 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 43 | »
|