無端端發現自己背部有紅,瘡,痛啦!以為自己撞到,成個星期都係一樣,痛啦!老公叫我去睇醫生,醫生話生蛇姐,食d藥打支針啦!
但身邊的人就不斷同我講有什麼方法會好d,方間的捉蛇方法都幾好笑但佢哋話好得,萬試萬寧,食完藥唔得再試吓先
其實都幾痛,又唔知關唔關生完bb的事,
算啦!再睇幾日啦!
.