假期前的日子,什麼都平淡,生意都平淡,同仔仔到公園二次,都唔明d人遊樂埸不是球場,要打波請到球場,如果d波打到小朋友點算,香港人比d公德啦,今日同d細佬講都停咗一陣,琴日個師奶講完唔理再打過,仲要係羽毛球,自己有仔都唔理人哋,如果自己個仔比人打到,佢會點????