每人每天都有24小時,這是公平的沒有人可以多一秒,如何運用,如何分配,要看自己,有些人會所有時間去打機,跟他說話老是聽不到,叫佢比意見永遠是沒有,答應了的老是忘記,除了打機什麼都忘記,網絡壞了,人走到機舖,跟他講完的事忘,再跟講多次,發我脾4,佢話同你講咗對唔住,但我都無話原諒佢,正c6,仔仔唔多跟佢是有原因,佢有睥我都有