星期日原本是同仔仔去游水,但今朝又阿寶起床,講多二次囝囝叫爸爸啦!點知那人,未訓醒已經"阿支阿左"我決定唔再叫,同仔仔出廳玩,等到差不多9點,再叫大爺起身,原先諗去公園玩,但bb唔玩我哋走左去食早餐,三個人叫左個火腿通粉餐,bb食通粉,寶食多士,蛋等去茶餐聽d通粉會好味d,bb一個人可以食一碟,屋企就點都唔食,比佢吹脹.
到了10點幾99黎到,話要帶阿b去樂華山頂,開頭我都抱住bb行樓梯,叫佢落地行,佢就加左個較剪腳,但99抱,佢就肯落,中途見到有隻狗^.^佢好熱咁望往bb,bb又不斷咁打圈,睇隻狗,仲對住狗講野,但我真的聽唔明,要身教真的要付出,我想話比仔仔知小動物是不可怕,我主動去摸隻狗,真的不好受不(因為我好d怕狗,又唔鍾意d有毛的動物,模完幾想走了洗手)
到了山頂,99的朋友在唱曲,我地又走黎走去,同陳叔打了招呼,跟往仔仔走,見佢著片咁熱就除左片,但條褲太鬆,邊走邊趺,見到仔仔條褲一跌,佢就拉住條褲,真的好好笑,後來剪左個小孔,把橡根打結,條褲先唔跌
諗住在舖頭,仔仔會肯開餐,點知失敗左 ,
|