都唔知是自己的大意,定不留心,在金錢上損失了不少,例如簽咭,簽多了錢肉痛死人(雖然不是多錢,但不是自己的計劃的損失就等於趺了錢)
近來的財運真的很差,點算好呀!
仔仔點都唔食家中的食物,除了肉,菜一到口就吐,可以點教佢呢?