仔仔6點幾就起床,還要我同佢玩,講真好眼訓呀!唔多想理佢,不過囝囝叫多二次就起身同佢玩,不到一會又要睇電視,真的是.........
由於d碟都睇到悶,所以開咗兒童台,$55包二個台,但要簽一年,要早一個月通知,唔通知當自動續約,這明明尺(尹)笨,有幾多人會記得打去取消呀!電訊局那可以給人這種無理的條約
好唔容易叫寶文起來,同囝囝一齊去公園,行到差唔多9點,諗住同囝囝去食早餐最近是香城點知....個死八公話咁早不如返屋企同囝囝換咗衫再去祥榮,原因是香城貴咗$3,因為貴咗$3要走黎走去,就是行都要20分鍾,點解唔可以舒服d,慢慢食個早餐.
一時又話我大使......頂你個死人肺
很久以前同佢出街慶祝結婚週年,我話食一間比較好的餐廳,佢睇完個菜單話貴.......一下子心情去到極差.收拾好心情問他,那麼我們去那問食飯,他的回答是<大滿貫>那份不能再差的心情和氣憤,我跑了回家以後再沒有慶祝特別的日子.
假如是我死先,可以連祭品都是快餐食品,更進一步是拍了幾張我喜歡的食品照片就算
|