2009 年 8 月 26 日  星期三  
   2009-08-26  
 

晏就同隻肥皮傾電話 ^_______^!!

勁開心 *3*;! 1打去話 喂,吾該xxx丫;

佢家姐系到笑 -3-;... 1定系我太有禮貌^_^!!

之後傾傾傾 xd 勁搞笑. 我1講起佢戈死人細路-_-v

火都黎埋 .\___/.! 因為我提起戈件事 -,-v

佢笑到傻左 -333- 再提起我brother d野

佢系到笑 = =" ; 之後系到講講講xd

我系甘講佢戈死細路 -,-; 憎到佢pk -_-V!!

之後傾左好耐xd 我地系到笑xd

佢1提到我把聲高左,我想喊 -_-v

  `  甜品時間 ;-)" :2009-08-26 08:14 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]