2009 年 8 月 26 日 星期三 |
2009-08-26 |
| 晏就同隻肥皮傾電話 ^_______^!!
勁開心 *3*;! 1打去話 喂,吾該xxx丫;
佢家姐系到笑 -3-;... 1定系我太有禮貌^_^!!
之後傾傾傾 xd 勁搞笑. 我1講起佢戈死人細路-_-v
火都黎埋 .\___/.! 因為我提起戈件事 -,-v
佢笑到傻左 -333- 再提起我brother d野
佢系到笑 = =" ; 之後系到講講講xd
我系甘講佢戈死細路 -,-; 憎到佢pk -_-V!!
之後傾左好耐xd 我地系到笑xd
佢1提到我把聲高左,我想喊 -_-v
|
` 甜品時間 ;-)" :2009-08-26 08:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | ... | 292 | »
|