2009 年 4 月 19 日  星期日  
   0[]0  
 

女拔卒D人好討厭=,=

以為自己叻就系度嘈住哂.

無返樂團...T^T

好驚丫,,,

下次邱生會捉住我黎炳-V-+

炳完變邱生個仔.XD

bB 點彈呀大佬=_=|

聽日返學啦..

吾知調吾調位-3-

吾想同d會同我傾計既人坐.xD

我大考一定要XX呀~~~~~~

岩岩畫完花好樣衰-,-"

如果我入左樂團甘我以後咪吾可以去派米..T^T

我親愛的社會服務團呀....!!!

差2樣作文...

仲有LIBRARY/__\"

好多PROJECT我都推左比人- -++吾好意思"

琴日先發現我個QOOZA比人入侵左-[]-"

救命-﹏-

  `  甜品時間 ;-)" :2009-04-19 01:11 PM   [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]