2009 年 4 月 19 日 星期日 |
0[]0 |
| 女拔卒D人好討厭=,=
以為自己叻就系度嘈住哂.
無返樂團...T^T
好驚丫,,,
下次邱生會捉住我黎炳-V-+
炳完變邱生個仔.XD
bB 點彈呀大佬=_=|
聽日返學啦..
吾知調吾調位-3-
吾想同d會同我傾計既人坐.xD
我大考一定要XX呀~~~~~~
岩岩畫完花好樣衰-,-"
如果我入左樂團甘我以後咪吾可以去派米..T^T
我親愛的社會服務團呀....!!!
差2樣作文...
仲有LIBRARY/__\"
好多PROJECT我都推左比人- -++吾好意思"
琴日先發現我個QOOZA比人入侵左-[]-"
救命-﹏-
|
` 甜品時間 ;-)" :2009-04-19 01:11 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | ... | 292 | »
|