隻手斷啦..>_<"
唉...隻手經過2日打排球之後..差唔多斷架啦> _<"好痛架原來...可能我用錯力掛....!!但係初初打..係咁架啦!!~冇計啦..... 發覺原來有某d人...仲係唔知自己錯緊乜..!! 仲晌人地既背後講人地既壞話....之後仲要話自己冇講...呢d人係最唔可以原諒既!!仲話叫我地原諒你....得~!!(但係要我地有野係值得原諒先得架!!依家係冇~)所以你話叫我地點原諒你呢...?因為你根本唔知自己有d咩錯..可能你自己覺得自己冇錯囉...你咁諗係岩既...係人都會話自己冇錯架啦..係咪? 所以我地都已經覺得...呢件事都係忘記左佢算吧啦...可能係我地冇緣份...!!呢一切都係天既註定...冇得改變!! 睇黎你已經可以將呢件事忘記得一清二楚!!咁咪好囉~唔洗煩..係咪?!
« | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | ... | 140 | »
朋友