


|
=.=.... |
| 2005 年 12 月 20 日 星期二 | ![]() |
^^好野...聽日去旅行lu...><今次係我晌中學第一次去旅行呀..好緊張呀..唔知會係點既呢?! =.=....今個都係我第一次晌呢間中學放既假期...〝真係〞充實....因為有好多好益智既功課陪住我渡過...得我冇時間諗d無謂野...!!我〝真係〞要好多謝d老師...(大家都知點解喇?=.=)好啦..今次你講住咁多先...下次再話你地知喇><..
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | ... | 140 | » |