write member forum login logout

太空人訪港呀><

2005 年 11 月 27 日  星期日 晴天

今日我去左香港大球場表演丫...因為太空人黎左香港><.....我地同何韻詩一齊合唱..又見到古巨基..Joey..Twins..何韻詩...Twins佢地好靚女呀><..呀詩好型..Joey唱歌好好聽.....><!!

唉...最衰拎唔到佢地既親筆簽名....=﹏="..我地唱左〝同你上太空〞仲有〝龍的傳人〞....大家睇唔睇到我呀?><各位山頂上面既朋友....!!

2個太空人黎左香港..但係佢地咪又係一樣係人黎..只不過佢地上過太空咁姐..我對佢地冇乜興趣=.="

ps:==全日好似做緊佈景板咁....硬膠膠~!!仲有d飯好難食呀..又冇得自己出去食>﹏<"....kaka..同k磁一齊買popcorn食..等左勁耐先有==但係好好味..>3<..XD

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | ... | 140 | »

暱稱: _-華華*]]
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

朋友

尚無任何好友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930