


|
Exam完左喇.....T^T |
| 2006 年 1 月 14 日 星期六 | ![]() |
唉...exam終於都完左喇...一天都光哂><...但係....我仲要對住唔見得人既成績!!!話哂...點解份卷會咁鬼難架.....listening根本就聽唔到佢講緊乜...!!等miss fung仲話:it is very esay!!^^<<講野咩~easy?我實答佢:it is very diffcult!!><!!其他科又係死左.....超驚會留班...嗚嗚>< |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | ... | 140 | » |