今日既英文堂超正,,我鐘意既人坐係我隔離同我一齊上堂ar~ 不過我無帶英文書,,抄左100次個書名=.='' 跟住同佢共用書~仲正 (抄100次刀抵牙!!) 好彩今日英文堂係孖堂haha 快樂既時光過得好快,呢句說話真係好啱... 粒幾鐘既堂,好似幾分鐘就完左咁~ 希望下次可以再同佢坐~ 跟住就好happy咁去羽毛球隊練ball 因為佢所以我一場刀無輸過,,刀係佢既功勞 總之今日真係好正,,超happy ar!!