今曰便服日ar!! 一早我遲左起身 撘5到早車 一返到去調左位 竟然坐左係牙嫲隔離 痴Q線+T^T好采SKM坐我前面姐 然後一直到lunch 有個人塭我做果個唔知乜野我無無聊聊咁去左 鍾小姐刀有去,,總算有個靚女睇F 我地果條友同魚旦華爭社長 我連佢個名刀唔識讀lor 但係又好似好好玩咁所以幫左佢有2位我識既人刀幫我地果個人蔡小姐&陳小朋友 為左搞lee個野唔洗去半個週會 so good!! 羽毛球隊練ball 我頂!! 陳憲樺一板車落我塊面=.=''一野腫曬痛到o咀!!