瑋仔大事件~~!!!!•
我第一次開+炸,,其實刀唔知有乜咁好
大家多多留下cM bor
最好唔好留d唔好既野la~~
ccw714
暱稱: 瑋仔~!!
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
wa..好耐無打qooza
便服日
2008-05-10
2008-04-28
派卷na~
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 81
今日人氣: 10
累積人氣: 9582
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 1 日  星期五   陰天


好唔開心 分類: 未分類

今曰真係好辛苦ar
我一堂都無訓過,,真係好辛苦
一路咁涯,,一路狂張d簿荷糖塞落口,,喉嚨勁'''拿''
去到pe堂同陳皮佢地打ball
pe堂刀過埋la
去到週會
我同敏一齊坐,,都幾開心丫
又到左練ball既時間
本來刀好地地+
最衰都係余顯華
如果唔係佢夾我落出買野....
然後係小食部有意無意咁聽到一d野
聽到之後,,我超無心機lo
之後返上hall度超唔開心
放學la,,心情刀仲係咁...

究竟我咁辛苦係為左邊個
為既只係你....你知嗎??






訪客留言 (返回 ccw714 的日誌)


cmto 於 2008-02-02 11:45 PM 發表:
CMCM
您聽到D咩???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



justiceapple 於 2008-02-01 09:11 PM 發表:
頂你個肺=.=
講我個名出黎
好無奈=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔該頂來頂去牙,,仆來仆去牙,,果d字眼唔好用係我blog度

                                                                         thx~~
Posted at 2008-02-02 11:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]