今曰真係好辛苦ar 我一堂都無訓過,,真係好辛苦 一路咁涯,,一路狂張d簿荷糖塞落口,,喉嚨勁'''拿'' 去到pe堂同陳皮佢地打ball pe堂刀過埋la 去到週會 我同敏一齊坐,,都幾開心丫 又到左練ball既時間 本來刀好地地+ 最衰都係余顯華 如果唔係佢夾我落出買野.... 然後係小食部有意無意咁聽到一d野 聽到之後,,我超無心機lo 之後返上hall度超唔開心 放學la,,心情刀仲係咁... 究竟我咁辛苦係為左邊個 為既只係你....你知嗎??