今朝10:30上大陸回我ar婆食飯 我約好我個司機11:00車我,,但好可惜佢遲左粒半鐘 谷鬼氣 搞到要撘大6 d火車~好慘 上到去刀成2點幾 等到我其他企屋人超餓 食完飯,,又約左其他司機車我, 今次仲大獲!! 條友唔識路,,上車之前扮曬識路 之後我忍唔住,, 俾左2舊水佢我即刻落車,,飛的去關口過關 最後5點幾先返到home" 超攰,,超眼訓!!