瑋仔大事件~~!!!!•
我第一次開+炸,,其實刀唔知有乜咁好
大家多多留下cM bor
最好唔好留d唔好既野la~~
ccw714
暱稱: 瑋仔~!!
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
wa..好耐無打qooza
便服日
2008-05-10
2008-04-28
派卷na~
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 81
今日人氣: 5
累積人氣: 9598
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 14 日  星期四   晴天


情人節la~ 分類: 未分類

情人節....情人節...對我泥講刀無乜意思
因為....
我鐘意既人唔係鐘意我...
所以..
情人節同邊個一齊都無所謂lu~


今朝一早就有個粉人打我手提嘈醒我  =.=''
之後話睇戲..我訓到濛下濛下
就應承左
之後就2條KING出左沙田
去到又無咩戲想睇...
所以去左行下街                   p.s.(情人節2個boy一齊行街刀幾....{心知la})
行左無耐去返大埔
之後見到波波姐
我俾左一塊白古力
真係好...
好...
好...
好...
甜牙救命,,甜到要去買野飲~


其實我有約左一個女仔+!!
但我聽唔到佢call我所以
甩左佢底
sorry  sorry  sorry!!!真係無心唔聽

咁就錯過左同一個女仔出街既機會          T^T




今曰就係咁多LA~!!





能和你開花結果嗎?
         我不知道,,
            我只想好好地喜歡你!!





訪客留言 (返回 ccw714 的日誌)


luckysammy 於 2008-02-27 07:34 PM 發表:
努力啲啦!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Yiuyiu31 於 2008-02-15 07:42 PM 發表:
cmcm=]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]