情人節....情人節...對我泥講刀無乜意思
因為....
我鐘意既人唔係鐘意我...
所以..
情人節同邊個一齊都無所謂lu~
今朝一早就有個粉人打我手提嘈醒我 =.=''
之後話睇戲..我訓到濛下濛下
就應承左
之後就2條KING出左沙田
去到又無咩戲想睇...
所以去左行下街 p.s.(情人節2個boy一齊行街刀幾....{心知la})
行左無耐去返大埔
之後見到波波姐
我俾左一塊白古力
真係好...
好...
好...
好...
甜牙救命,,甜到要去買野飲~
其實我有約左一個女仔+!!
但我聽唔到佢call我所以
甩左佢底
sorry sorry sorry!!!真係無心唔聽
咁就錯過左同一個女仔出街既機會 T^T
今曰就係咁多LA~!!
能和你開花結果嗎?
我不知道,,
我只想好好地喜歡你!!
|