`'`紀念碑***

     不想再揀 任緣份拆散

         我要衝破難關
 
 
ccwhugo129

暱稱: 11號仔
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

好耐未黎啦~>v<
離開了....
唔鍾意小圈子生活
好累呀~
返工仔~><


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2005 年 10 月 21 日  星期五 晴天
又無返學~~ 愉快

今日又無返學啦~~真係覺得自己好懶~~
之後1:00起左身做功課...做到成5:00~~
本來今日出去深水步既....點知又無去到....
之後就同阿鋒個d去打波啦~~去左曉麗~~
我地有打籃球啦...之後又打排球啦~~
個排球打左上面塊板度....我諗用個波扔返個排球落黎啦~~
之後個〝食蕉〞又係度屌鳩我喎~on9~~
又話乜撚野自己係秀茂坪玩大......好驚啦我~~
之後咪同佢鬥屌囉~~之後又走撚左~~仆街~~
跟住我地就去左金茂坪打籃球啦.....見到勁多波二既人~~
之後我地就鬥波啦~~高form個d勁奸~~好pk~~
不過我地連贏4,5場~~之後真係勁累~~所以輸左~~
玩到差唔多10:00~阿昌哥個d黎左~~又打波~~卡卡~~
之後玩到關燈...之後我地就返屋企lu~~~嘰嘰~><
行到上去見到力蘇....之後我地又係度坐啦~~
之後又有班乜撚野旺角既又係度坐.....係度串柒柒咁撚樣~~
佢都on撚9既.....成班都勁樣衰呀~

刊登時間︰2005-10-22 03:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 17 日  星期一 晴天
平平無奇~ 愉快

呢幾日既生活都好平凡~~無咩特別事發生....
放左學就去左打波...因為遲d就有班際籃球啦~~
我地班今年唔可以再輸.....所以我都好努力練波呀...><
前晚玩到成3:00先返屋企.....不過真係幾開心...
因為我地係7仔度玩占卜......都唔準既....超超....
之後最慘既就係鋤dee輸左要做掌上壓.....痴線架....
做成100幾下.....好彩我有〝偷雞〞~~不過最後都俾人識穿左~
仲有...係咁同阿瑩打交....好痛....不過幾開心呀~~哈哈哈~~
之後星期五個晚就同阿玲傾icq......又教訓左佢一輪~~不過我諗佢都唔聽架啦~
其實我自己都唔係好清楚而家有冇鍾意既人....唉.....
無計.....掛住讀書都已經好唔得閒架啦....真係無咩時間諗d咁既野....
不過最好係會考之前搵到一個我鍾意既人.....有人支持下我都好呀嘛~~卡卡~~

Take the best of life~

刊登時間︰2005-10-18 12:52 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 13 日  星期四 晴天
瘀爆~*

今日返到學校超累呀....勁眼訓呀////
頭幾堂都係度訓....係咁俾人鬧....
跟住第5,6堂仲要訓到唔知醒~~個個去食lunch得我一個係度訓....><
勁撚無奈....後尾聽返係miss luk叫佢地唔好叫醒我~~
哇...幾撚興呀我~~佢阿媽個女呀~~無病呀??
之後搞到我遲左落去食lunch~~激死我啦~~!!!!
lunch之後體育堂....田徑堂...對我呢d田徑白痴黎講勁悶~
放學我地住班都好乖係課室做功課....好壯觀~~
跟住5:00就落左去幫男排練乜鬼野排破......
本身我都唔知咩事.....係何澄話我知既....唔多想去~~
之後落到場咪求其亂打囉....是鬼但~~無咩心情~!
6:00返屋企....落街玩左陣....返屋企...傾icq~~睇電視~~

刊登時間︰2005-10-13 11:56 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 12 日  星期三 晴天
打波 愉快

今日落左樓下打左陣排球~之後返到屋企...
見到阿鋒留左massage叫我去打波~
跟住食完飯之後就落左去曉麗打波啦~~悶...
同班傻仔打全場....都唔知打人定係打波.....
之後我同阿鋒又去左金茂坪打波...見到阿昌哥佢地~~
不過我地去到個陣佢地都話要走lu~~結果都無打到波~
之後我就同阿鋒練波啦~~都幾好玩....佢獲益不少~~哈哈~~
之後我地兩條友又on居居落左翠屏飲水~~多得鋒少唔少呀~!
返到上黎都已經11:00啦~~之後係7仔坐左陣~~
跟住12:00就返到屋企啦~~~~><

刊登時間︰2005-10-13 11:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 11 日  星期二 晴天
重陽~ 愉快

今日係重陽節~~所以我唔洗返學~~嘰嘰~
今日返到4:00先起身~~真係好累呀~~嗚嗚....
中五真係好鬼死大壓力架....讀得好辛苦.....
今日5:00就落左樓下打排球啦~~打左阿珩成半個鐘~~
之後又黎左一個以前既一個熟人~~好高架~~
咁我地就一齊打排球啦~~都幾好玩既...哈哈哈~~
跟住大隻叔又黎搗亂喎~~搞到我地勁無奈呀~~唉....
佢走左之後我地就打全場啦~~又係勁悶喎~~~都唔好玩既~~
跟住雪峰黎左啦~~之後我地係度聽佢講笑話~~唉.....
全部都係個d冷笑話黎既...一d都唔好笑....
係得阿珩一個係度笑....都唔知佢笑d乜~~好無奈~~
聽日要返學....仲有好多功課未做...所以我10:00返左屋企啦~~
之後我好努力咁做功課做到兩點鐘.....之後溫埋書岩岩好3:00訓覺....
但係床度訓唔著...無奈...!

刊登時間︰2005-10-12 04:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]