今日要返去婆到,返到去粉巓個商場到見到有人嘈交囉.....
超多人望住佢地(我都有)hehe.....跟住返到去我婆屋企,
坐左陣就去食飯喇.....食完就返出香港仔.......跟住去左
百佳買野食就返屋企喇......