今日婷婷9點打黎叫我起身......thx......跟住整埋d野9點半到就出門
口落香港仔搭小巴去mk,出到去mk同婷婷食左個早餐,先上去果間公
司,我地坐係間房到填from,填左好耐,填完比佢之後,跟住我地好似坐
係間密室到咁..........係冇人理我地既......坐多一陣有個女仔入左黎
叫我地自我介紹....我地都唔知自己係到講咩囉....佢問多我地幾條問
題就走得...(我覺得唔會請我地囉)........果陣都未到12點半,見時間
倘早so我同婷婷去左m記坐.....食下野仔同傾下計咁.....都見到幾多
仔下既.......傾到1:30就走喇.....我地一齊搭171....唔洗2點就返到
東村......跟住我返到屋企就去左覺覺豬喇.......訓到6點睇小燕子....
睇完就玩電腦.....玩到而家就打今日既diary喇.....唔得呀...要快d搵
幾份工做下.....如果唔係就會冇錢洗架喇.............
|