今日因為10點咩都停.......so好早起身同媽出左去食早餐
避難........食到12點到返屋企....好彩有d風姐.......跟住
坐到1點到就落左香港仔搵ra陪我去hair cut .....剪完
出左去cb搵婷婷.....跟住去左見工....但份工唔多岩我地
....跟住去左吉野家食野.......食完去左mk....ra要去整
電話....我地一路行一路搵.....點知行左勁耐先知ra抄錯
地址........唉..真係.....算....當做運動....跟住我地
就走.....搭171去東村m記見工....又要等.....唉...........
見完ra要去買野食...買完我就陪佢地等車.....跟住我就返
屋企喇.....返到屋企就打今日既日記喇.......
|