cursorshelp

  
  

吾用Qooza喇;;
My Xanga★http://www.xanga.com/cecilia_95
 
 
cecilia_ma
暱稱: - ★iamSiiiii
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
♥ D o L L
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 143
今日人氣: 1
累積人氣: 3707
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
♥ 譚 Xanga`
♥ 謙 Xanga`
♥ Yo仔 Xanga`
♥ 澂 Xanga`
♥ 蘇 Xanga`
♥ 怡 Qooza`
♥ 怡 Xanga`
♥ 宗 Xanga`
♥ 金金 Qooza`
♥ 彥 Xanga`
♥ 恩 Xanga`
♥ 茵 Xanga`
♥ 敏 Qooza`
♥ 敏 Xanga`
♥ 傑 Qooza`
♥ 棋 Qooza`
♥ 詩 Xanga`
♥ 萱 Xanga`
♥ 齊 Qooza`
♥ 遙 Qooza`
♥ 瑩 Xanga`
♥ 穎 Qooza`
♥ 諮 Qooza`
♥ 糖 Xanga`
日誌訂閱
RSS 訂閱
RSS Feed
站內搜尋
 
 2008 05 03  星期六` 

梁老師結婚喇!!!!!!!!!!!!!!

我點可以吾去呀?!

12:00響地鐵站等`

一齊去買禮物比MiSS LeUNG  ( ̄▽ ̄)~*

我地睇左好耐,,

都吾知買咩好  -____________-

最後個售貨員介紹我地買個結婚公仔 =]]]]

我地搭地鐵出去,,

本來就係諗住響太子落車轉去火車站嘅...

不過李祉瀓話去佐敦轉的士去會快好多喎  ^_________^

咁我緊係都想搭的士去啦``

的士到站果陣;;;;;

通常都係坐前面個人比錢嫁啦........

點知落車之後,,

宋子傑竟然冇問我地攞返錢  x]]]]

 


偷拍的` 

完左之後返去南豐,,

又上新之城點唱  xDDD;;;;;;;;

 



2008-05-03 11:58 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 
 2008 05 01  星期四` 

今日係五一勞動節....................

又放假喇  =]]]]]

不過冇出街  -________-

太懶了`

響屋企煲碟 ,,

睇長江七號同功夫灌籃  ( ̄▽ ̄)~*

長江七號都幾搞笑嘅  -v- "

而功夫灌籃就有周杰倫同阿Sa做  ^__________^

睇完之後 ,,

♥ 突然愛上了周杰倫 ♥

首主題曲又好好聽  =]]]]]]]]]

 
 

周大俠 - 周杰倫 (賀歲電影功夫灌籃主題曲)

作曲:周杰倫
填詞:方文山

我一腳踢飛一串串紅紅的葫蘆冰糖
我一拳打飛一幕幕的回憶散在月光
一截老老的老薑 一段舊舊的舊時光
我可以給你們一張簽名照拿去想像

我說啊 屏風就該遮冰霜 屋簷就該擋月光
江湖就該開扇窗 平劇就該耍花槍
紮下馬步我不搖晃 悶了慌了倦了我就穿上功夫裝

我不賣豆腐(豆腐) 豆腐(豆腐)
我在武功學校裡學的那叫功夫 功夫(功夫) 功夫(功夫)
趕緊穿上旗袍 免得你說我吃你豆腐

你就像豆腐(豆腐) 豆腐(豆腐)
吹彈可破的肌膚在試練我功夫 功夫(功夫) 功夫(功夫)
趕緊穿上旗袍 免得你說我吃你豆腐

我稍微伸展拳腳 你就滾到邊疆
迴旋踢太用力 畫面就變的很荒涼
落花配對配夕陽 翻山越嶺渡過江
我清一清嗓 清一清嗓 唱起秦腔

飛天飛敦煌 北方北大荒
誰在水一方我撐起一把紙傘回頭望
啊這什麼地方 這什麼狀況
啦啦啦啦 悶了慌了倦了我就踩在你肩膀

我不賣豆腐(豆腐) 豆腐(豆腐)
我在武功學校裡學的那叫功夫 功夫(功夫) 功夫(功夫)
趕緊穿上旗袍 免得你說我吃你豆腐

你就像豆腐(豆腐) 豆腐(豆腐)
吹彈可破的肌膚在試練我功夫 功夫(功夫) 功夫(功夫)
趕緊穿上旗袍 免得你說我吃你豆腐

2008-05-01 10:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 
 2008 04 29  星期二` 

今日放學同諮一齊行返去`

見到萬萬同埋好高個女仔 -__________-

咁都吾係好奇嘅...........
 

只不過佢地糖痴豆咁 .\ /.

 

睇真D`

仲要拖手仔喎!!!!!!!!!

 

幾FD都吾會十指緊扣掛 -.- "

好少囉``


2008-04-29 05:12 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


♥ Rilakkuma
♥ PostPet