|
|
2008 04 26 星期六`
病了`
傷風感冒 -.- "
食左藥`
要休息喇.....
所以尋晚冇得開電腦 T^T
超悶 ,,
惟有做功課囉 .\ /.
2008 04 19 星期六`
終於落雨了`
但係點解偏偏要係今日呀?!
本來可以同你一齊過生日 -v- "
就係因為打風落雨`
黎吾到``
算了`
2008 04 18 星期五`
今日係水運會`
放左之後去霍金屋企 x]]]]]
霍金的小時候 @v@
得意`
矇了`
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 37 | »
|
|