|
|
2008 01 15 星期二`
2008-01-15 05:04 PM
2008 01 14 星期一`
今日考中文作文 ,, 9:15就走得喇 =]]]]
但係個作文都幾難囉... 長文佢比三個題目我地`
我簡左第三個` 係『 描述自製手工藝品 』
我覺得描述野會易作D囉 xPP ,,
但只不過係響三個題目裹面比較易D果個姐...
返到屋企9:40炸` MSN都冇人on -口- " 爆悶 T口T
2008 01 11 星期五`
今日考英文聆聽 ,, 本來9:00就走得嫁喇 =]]]]]
但係MiSS LeuNG要我地做埋D作文先走得
本來就係史上第一次最早放學嘅一日 xDD
考聆聽果陣 ,, 我隔離係蔡梓鵬
我見到佢聽聽吓跌左個紅外線接收器 -0- " 抵死 xPP ,,
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 37 | »
|
|